Αντίστροφα μετράει ο χρόνος ώστε να παραδοθεί στην κυκλοφορία, στις αρχές Απριλίου, ένα από τα μεγαλύτερα έργα στα Τέμπη
Εθνική Οδός Αθηνών-Θεσσαλονίκης: Πόσο μειώνεται ο χρόνος και πόσο αυξάνεται το κόστος διοδίων
Εθνική Οδός Αθηνών-Θεσσαλονίκης: Πόσο μειώνεται ο χρόνος και πόσο αυξάνεται το κόστος διοδίων - Αντίστροφα μετράει ο χρόνος ώστε να παραδοθεί στην κυκλοφορία, στις αρχές Απριλίου, ένα από τα μεγαλύτερα έργα στα Τέμπη

Αντίστροφα κυλάει ο χρόνος ώστε να παραδοθεί στην κυκλοφορία, στις αρχές Απριλίου, ένα από τα μεγαλύτερα έργα στα Τέμπη που θα αλλάξει ριζικά τον οδικό χάρτη της Ελλάδας.

Πρόκειται για το έργο κατασκευής τμήματος της Εθνικής Οδού Αθηνών –Θεσσαλονίκης, το οποίο περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 25 χιλιομέτρων, τρεις δίδυμες υπερσύγχρονες σήραγγες που θα παρακάμπτουν την κοιλάδα των Τεμπών, αλλά και τις γέφυρες που οδηγούν στις σήραγγες. Οι σήραγγες έχουν μήκος περίπου 11 χιλιόμετρα, ενώ ξεχωρίζει αυτή των Τεμπών, η οποία είναι 6 χιλιόμετρα και θεωρείται η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπεύθυνη τύπου της κατασκευάστριας εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», Ειρήνη Ζαβρίδου, περιέγραψε λεπτομερώς το κατασκευαστικό κομμάτι των έργων και εξήγησε γιατί η υλοποίησή του θα αλλάξει την οδική συμπεριφορά των οδηγών, θα αναβαθμίσει την οδική ασφάλεια και θα μειώσει το χρόνο μετακίνησης. Επίσης, σημείωσε πως το έργο θα πρέπει να παραδοθεί σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με βάση τις συμφωνίες που έχουν γίνει, διότι υπάρχουν συμβατικές υποχρεώσεις. «Όσο καθυστερούμε έχουμε ποινικές ρήτρες, οπότε δεν συμφέρει τουλάχιστον την εταιρεία να καθυστερήσει την παράδοση του έργου», ανέφερε.

«Το έργο κατασκευαστικά έχει ολοκληρωθεί. Αυτό που κάνουμε αυτή τη στιγμή είναι οι τελικές οδοστρώσεις και διαγραμμίσεις και φυσικά το μεγάλο κομμάτι που ασχολούμαστε είναι οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις. Έχουν όλα εγκατασταθεί, ελέγχονται και ό,τι χρειάζεται διορθώνεται. Είμαστε στη φάση του test. Θα γίνουν ασκήσεις μεγάλης κλίμακας για όλους τους εμπλεκόμενους, όπως είναι οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, η πυροσβεστική, ΕΚΑΒ και αστυνομία κτλ.», είπε χαρακτηριστικά.

Να σημειωθεί, πως οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και τα συστήματα εντός των σηράγγων αφορούν στην παρακολούθηση της κίνησης, τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, αλλά και το Public Address, όπου ο διαχειριστής μέσα από τα ηχεία μπορεί να μιλήσει απευθείας στους οδηγούς και να δώσει εντολές σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος. Επίσης, υπάρχουν τα συστήματα της πυροπροστασίας, τα συστήματα που αφορούν στους φωτισμούς, τον καθαρισμό του αέρα κ.α.

Η κ. Ζαβρίδου εξήγησε πως η κάθε κατεύθυνση της Εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης στο νέο τμήμα έχει ξεχωριστή σήραγγα. Η κάθε σήραγγα έχει δύο πλήρης λωρίδες για διέλευση οχημάτων και μια πλήρη Λωρίδα Έκτατης Ανάγκης (ΛΕΑ). Το πλάτος της ασφάλτου είναι 10,5 μέτρα, ενώ συνολικά το πλάτος της σήραγγας είναι μαζί με τα πεζοδρόμια 15 μέτρα.

Κάθε 300 μέτρα εντός των σηράγγων υπάρχουν έξοδοι διαφυγής, ενώ κάθε 900 μέτρα οι έξοδοι διαφυγής μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από αυτοκίνητα, ώστε να γίνει αναστροφή σε περίπτωση ατυχήματος εντός της σήραγγας. Σε περίπτωση ατυχήματος θα υπάρχει και φυσικός αποκλεισμός με ειδική μπάρα που δεν θα επιτρέπει την είσοδο σε όσους δεν έχουν εισέλθει ακόμη στη σήραγγα.

Για την κ. Ζαβρίδου σημαντικό ζήτημα είναι και η εκπαίδευση του προσωπικού για την αντιμετώπιση ατυχημάτων εντός της σήραγγας, σημειώνοντας πως «ήδη το προσωπικό έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στη Γαλλία, σε πραγματικές συνθήκες δυστυχήματος με φωτιά μέσα σε σήραγγα».

Οι εργασίες για τη διάνοιξη των δύο σηράγγων του Κισσάβου πραγματοποιήθηκε με σχεδόν μηδενικά προβλήματα. Βέβαια, οι εργασίες διάνοιξης στον Όλυμπο προχώρησαν με δυσκολία, λόγω του εδάφους και των υδάτων που υπήρχαν στο σημείο.

Οι σήραγγες κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος από ενδεχόμενους σεισμούς, καθώς, όπως είπε η κ. Ζαβρίδου, «οι σήραγγες είναι κομμάτι του βουνού και κινούνται μαζί με το βουνό», ενώ σε περίπτωση πυρκαγιάς δεν θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα. «Παλαιότερα αν έπαιρνε φωτιά ένα βυτιοφόρο μέσα στις σήραγγες, αυτές σχεδόν λιώνανε και πέφτανε. Τώρα αυτό δεν πρόκειται να συμβεί», είπε.

Μειωμένος ο χρόνος μετακίνησης κατά 20 λεπτά – Μεγαλύτερη οδική ασφάλεια

Ένα από τα βασικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζεται με την ολοκλήρωση του έργου του τμήματος της Εθνικής Οδού στα Τέμπη , σύμφωνα με την εταιρεία, είναι το ζήτημα της οδικής ασφάλειας, αλλά και του χρόνου μετακίνησης των οχημάτων, ο οποίος όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Ζαβρίδου, θα είναι μειωμένος κατά 20 λεπτά.

«Ο χρόνος που γλιτώνει κάποιος», θα πει, «σε κανονικές συνθήκες για να διανύσει το δρόμο από τον Ευαγγελισμό μέχρι την Σκοτίνα είναι 20 λεπτά. Επίσης, το να οδηγεί κάποιος σε ένα αυτοκινητόδρομο, ο οποίος πληρεί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας, είναι πολύ καλύτερο από το να οδηγεί σε ένα στενό δρόμο, όπως είναι αυτό των Τεμπών ή οι στροφές του Πλαταμώνα, όπου δεν υπάρχει και διαχωριστική νησίδα. Βέβαια το θέμα της οδικής ασφάλειας δεν είναι μόνο θέμα υποδομών, αλλά και θέμα οδικής συμπεριφοράς».

Σημειώνεται πως η εταιρεία που έχει την ευθύνη κατασκευής των έργων, ετοιμάζεται να εκδώσει φυλλάδιο για τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς εντός των σηράγγων.

Διόδια και κόστος

Όπως ανέφερε η κ. Ζαβρίδου το κόστος των διοδίων για έναν οδηγό που ξεκινάει από την Αθήνα προς την Θεσσαλονίκη θα είναι αυξημένο κατά 40 λεπτά.

«Στους δύο σταθμούς που βρίσκονται εκατέρωθεν των νέων τμημάτων, στο Μακρυχώρι και στη Λεπτοκαρυά, οι τιμές αυξάνονται. Στο Μακρυχώρι από 1,40 ευρώ που είναι σήμερα θα πάει 2,50 ευρώ. Και στη Λεπτοκαρυά από 1,90 ευρώ θα φτάσει τα 3,20 ευρώ. Η διαφορά είναι πως για να φτάσει κάποιος στη Λεπτοκαρυά, αυτή τη στιγμή θα πρέπει να περάσει από το σταθμό διοδίων του Πυργετού που είναι 2,00 ευρώ και ο οποίος δεν θα υπάρχει στο νέο τμήμα», σημείωσε.

Στην παλαιά Εθνική οδό, θα επανέλθει ένας σταθμός διοδίων στο κόμβο των Τεμπών και θα χρεώνει 1,60 ευρώ.

Χωρίς διόδια για τρία χρόνια οι κάτοικοι του δήμου Τεμπών

Δεν θα πληρώνουν διόδια για τρία χρόνια οι κάτοικοι του δήμου Τεμπών στην παλαιά Εθνική Οδό, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Ζαβρίδου προσθέτοντας πως ήδη έχει υπάρξει συμφωνία μεταξύ δημοσίου και εταιρείας. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως με την παράδοση του νέου τμήματος στα Τέμπη, η διέλευση των φορτηγών και άλλων βαρέων οχημάτων στη παλαιά Εθνική Οδό, θα απαγορευτεί δια νόμου. «Τα Τέμπη και η κοιλάδα στην παλαιά Εθνική Οδό θα είναι ένας τουριστικός προορισμός χωρίς φορτηγά. Θα καθαρίσει η εθνική οδός και τα Τέμπη θα μπορούν να γίνουν ένας τουριστικός προορισμός με μεγαλύτερη ασφάλεια», κατέληξε.

Πηγή: www.newsit.gr
NEWSLETTER
Το Akous.gr επιλέγει και σου στέλνει μόνο τα καλύτερα στο email σου:
ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ
Tο akous.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΝΕΟ RADIO PALKO: Ρεμπέτικα & λαϊκά - Ο αυθεντικός ελληνικός!

ΝΕΟ RADIO PALKO: Ρεμπέτικα & λαϊκά - Ο αυθεντικός ελληνικός!

Mόνο τραγούδια, χωρίς λόγια και διαφημίσεις... 

NEO DREAMSMAS RADIO: Γιορτινή μουσική, γιατί... τα Χριστούγεννα είναι εδώ!

NEO DREAMSMAS RADIO: Γιορτινή μουσική, γιατί... τα Χριστούγεννα είναι εδώ!

Χωρίς λόγια και διαφημίσεις... 

Συγκλονιστικό βίντεο: Η στιγμή που η φωτοβολίδα χτυπάει την γυναίκα στα Εξάρχεια

Συγκλονιστικό βίντεο: Η στιγμή που η φωτοβολίδα χτυπάει την γυναίκα στα Εξάρχεια

 

Ανοιξαν όλοι οι σταθμοί του μετρό

Ανοιξαν όλοι οι σταθμοί του μετρό

Ολοκληρώθηκε η πορεία για το Πολυτεχνείο  

«Βροχή» μολότοφ στα Εξάρχεια μετά την πορεία για το Πολυτεχνείο

«Βροχή» μολότοφ στα Εξάρχεια μετά την πορεία για το Πολυτεχνείο

Προηγήθηκε ένταση με ομάδα αντιεξουσιαστών στη λεωφόρο Αλεξάνδρας  

Η εξομολόγηση του οδηγού του τανκς: Συγνώμη, ήμουν φασίστας

Η εξομολόγηση του οδηγού του τανκς: Συγνώμη, ήμουν φασίστας

«Είχαν μεγάλη ψυχή. Ήταν παλικάρια. Δεν ξέρω αν έχει νόημα, αλλά θα ήθελα να τους πω μια μεγάλη συγγνώμη» 

Όπλα και τέσσερα κιλά χασίς σε μαντρί στα Καμμένα Βούρλα

Όπλα και τέσσερα κιλά χασίς σε μαντρί στα Καμμένα Βούρλα

Όσο προσεκτικός κι αν ήταν ένας 54χρονος Έλληνας διακινητής ναρκωτικών, δεν μπόρεσε να αποφύγει τον εντοπισμό  

Ενδεχόμενο αποκλεισμού της Ρωσίας από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς

Ενδεχόμενο αποκλεισμού της Ρωσίας από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς

Να μη τους μεταδώσουν απειλούν τα ρωσικά κανάλια αν δεν συμμετάσχει η χώρα τους  

Στον Πειραιά κρουαζιερόπλοιο για τη φιλοξενία των πληγέντων

Στον Πειραιά κρουαζιερόπλοιο για τη φιλοξενία των πληγέντων

Οι κάτοικοι που θέλουν να φιλοξενηθούν θα πρέπει να απευθύνονται στους δήμους  

Εννιάχρονη έκλεισε ταξίδι 1.000 ευρώ την ώρα που ο μπαμπάς της κοιμόταν

Εννιάχρονη έκλεισε ταξίδι 1.000 ευρώ την ώρα που ο μπαμπάς της κοιμόταν

Ακριβά στοίχισε στον πατέρα αυτός ο υπνάκος  

Νέος πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρσης Βαρών ο Πύρρος Δήμας

Νέος πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρσης Βαρών ο Πύρρος Δήμας

Το Πανελλήνιο πρωτάθλημα θα γίνει από τις 7 έως τις 10 Δεκεμβρίου στον Πολύγυρο Χαλκιδικής  

Συγκλονίζουν τα λόγια θείας αγνοούμενου στη Μάνδρα: Βρέθηκε το αυτοκίνητο, αλλά όχι το παιδί

Συγκλονίζουν τα λόγια θείας αγνοούμενου στη Μάνδρα: Βρέθηκε το αυτοκίνητο, αλλά όχι το παιδί

Σοκάρισμένος και ο πατέρας του νεαρού Πέτρου 

Βρετανία: Σύγκρουση αεροπλάνου με ελικόπτερο - Φόβοι για τρεις νεκρούς

Βρετανία: Σύγκρουση αεροπλάνου με ελικόπτερο - Φόβοι για τρεις νεκρούς

Συναγερμός έχει σημάνει στη χώρα 

Ολοκληρώθηκε η μεγάλη πορεία του Πολυτεχνείου στην Αθήνα

Ολοκληρώθηκε η μεγάλη πορεία του Πολυτεχνείου στην Αθήνα

Στη μνήμη όλων εκείνων που αγωνίστηκαν για την ελευθερία 

Οι γεύσεις είναι 5 και όχι 6!

Οι γεύσεις είναι 5 και όχι 6!

Η επιστήμη αλλάζει τώρα τα δεδομένα της! 

Βελτιώνεται η κατάσταση σε Κερατσίνι και Πέραμα

Βελτιώνεται η κατάσταση σε Κερατσίνι και Πέραμα

Ομαλοποιείτε και η κυκλοφορία των οχημάτων 

Έφοδος του Ρουβίκωνα στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας

Έφοδος του Ρουβίκωνα στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας

Η ανακοίνωση στο Indymedia 

Τα αναδρομικά ποσά που θα πάρουν οι συνταξιούχοι τον Δεκέμβριο

Τα αναδρομικά ποσά που θα πάρουν οι συνταξιούχοι τον Δεκέμβριο

Δείτε τον πίνακα 

Επιτυχημένη η πρώτη μεταμόσχευση κεφαλιού στον κόσμο

Επιτυχημένη η πρώτη μεταμόσχευση κεφαλιού στον κόσμο

Η επέμβαση κράτησε 18 ώρες 

Νέα απεργία στο μετρό την Τρίτη 21 Νοεμβρίου

Νέα απεργία στο μετρό την Τρίτη 21 Νοεμβρίου

Η ανακοίνωση των εργαζόμενων 

Η τηλεφωνική γραμμή για αναφορά προβλημάτων από την κακοκαιρία

Η τηλεφωνική γραμμή για αναφορά προβλημάτων από την κακοκαιρία

Τα αιτήματα θα προωθούνται στους κατάλληλους φορείς 

Ένα εναέριο βίντεο αποτυπώνει το μέγεθος της καταστροφής στην Δυτική Αττική

Ένα εναέριο βίντεο αποτυπώνει το μέγεθος της καταστροφής στην Δυτική Αττική

Δείτε τι κατέγραψε το drone 

Χαλάζι και καταιγίδα στην Αθήνα, πλημμύρισε το Κερατσίνι

Χαλάζι και καταιγίδα στην Αθήνα, πλημμύρισε το Κερατσίνι

Σε νέο κλοιό κακοκαιρίας η Αττική 

Η αυτονομίστρια που είναι η επικρατέστερη νέα πρόεδρος της Καταλονίας

Η αυτονομίστρια που είναι η επικρατέστερη νέα πρόεδρος της Καταλονίας

Η άγνωστη Μάρτα Ροβίρα 

5 εκατομμύρια για την ανακούφιση των πληγέντων στη Μάνδρα

5 εκατομμύρια για την ανακούφιση των πληγέντων στη Μάνδρα

Έκτακτη χρηματοδότηση 

Δημόσια συγγνώμη επειδή το τρένο έφυγε 20 δευτερόλεπτα νωρίτερα

Δημόσια συγγνώμη επειδή το τρένο έφυγε 20 δευτερόλεπτα νωρίτερα

Απίστευτο κι όμως Ιαπωνικό! 

Ο Μπουτάρης αποκάλεσε την ΠΓΔΜ «Μακεδονία»

Ο Μπουτάρης αποκάλεσε την ΠΓΔΜ «Μακεδονία»

Κατά τη διάρκεια δηλώσεών του σε δημοσιογράφους 

ΕΔΑΔ: Καταδίκη της Ελλάδας για την υπόθεση Τσαλικίδη

ΕΔΑΔ: Καταδίκη της Ελλάδας για την υπόθεση Τσαλικίδη

Αποζημίωση 50.000 ευρώ  

Το γιγαντιαίο σχέδιο της Αστυνομίας με το κωδικό όνομα «Πολυτεχνείο 2017»

Το γιγαντιαίο σχέδιο της Αστυνομίας με το κωδικό όνομα «Πολυτεχνείο 2017»

Πώς θα κυκλοφορήσετε σήμερα στους δρόμους  

Nέες εξελίξεις στην υπόθεση με τα όπλα στη Σαουδική Αραβία

Nέες εξελίξεις στην υπόθεση με τα όπλα στη Σαουδική Αραβία

Η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ζήτησε τη διεξαγωγή προκαταρκτικής έρευνας  

Φόβος νέων εκλογών στη Γερμανία

Φόβος νέων εκλογών στη Γερμανία

Η πιο δύσκολη νύχτα της πολιτικής ζωής της για την Άνγκελα Μέρκελ 

Ερχεται απόψε ο μεσογειακός κυκλώνας oνόματι «Ζήνωνας»

Ερχεται απόψε ο μεσογειακός κυκλώνας oνόματι «Ζήνωνας»

Νέα κακοκαιρία  

Πώς θα κινηθεί το Μετρό σήμερα

Πώς θα κινηθεί το Μετρό σήμερα

Θα κλείσουν σταθμοί  

Αθήνα: Σφοδρή καταιγίδα με χαλάζι στο κέντρο της πόλης

Αθήνα: Σφοδρή καταιγίδα με χαλάζι στο κέντρο της πόλης

Όλη τη νύχτα  

Τι αποκαλύπτουν οι δορυφόροι για την καταστροφή στη Μάνδρα

Τι αποκαλύπτουν οι δορυφόροι για την καταστροφή στη Μάνδρα

Συνεχείς καταιγίδες 

Κλειστά όλα τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή

Κλειστά όλα τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή

Για την ασφάλεια των μαθητών 

Η πιο απάνθρωπη δολοφονία στην ιστορία της ανθρωπότητας

Η πιο απάνθρωπη δολοφονία στην ιστορία της ανθρωπότητας

Μια ιστορία που είχε ξεσηκώσει συζήτηση για το αν φτάνει η ισόβια κάθειρξη  

Η κλήρωση του Τζόκερ

Η κλήρωση του Τζόκερ

Δείτε τους τυχερούς αριθμούς  

Αδέσποτη γάτα ο βασικός ύποπτος για απόπειρα δολοφονίας ηλικιωμένης

Αδέσποτη γάτα ο βασικός ύποπτος για απόπειρα δολοφονίας ηλικιωμένης

Έκπληκτοι οι αστυνομικοί από τα ευρήματα 

Τι λέει η Airbnb την φορολόγηση των πελατών της στην Ελλάδα

Τι λέει η Airbnb την φορολόγηση των πελατών της στην Ελλάδα

«Θέλουμε να βοηθήσουμε, αλλά πρέπει να διατηρήσουμε το απόρρητο τους»  



© Copyright 2017 - All right reserved. Licensed by AEPI
Made in Nextweb with E-Radio Services